الپ ارسلان قسط 24

admin
admin 10 مئی, 2022
Updated 2022/05/10 at 6:57 صبح
alp arsalan 3
alp arsalan 3

آخری ایپی سوڈ میں، الپرسلان نے سیہور سے درخواست کی، لیکن وہ اس کی طرف سے غیر شادی شدہ عنصر کو ظاہر نہیں کر سکا۔ سہور نے اپنے حلقہ احباب اور والد کو اپنے محل سے اس وجہ سے بھیجا کہ وہ بوزان کے ذریعے خوف زدہ ہو گئی۔ الپرسلان نے کچھ خاکستری چیز دیکھی اور ایک پریشان کن انڈر پاس کے ذریعے محل میں واپس آیا۔ کاغری نے طغرل سے ملاقات کی اور اس سے مشورہ کیا کہ وہ کام کریں جو مناسب طریقے سے مکمل کرنے کی ضرورت ہے۔
تغرل نے کہا کہ وہ سب سے پہلے بڑی باریکیوں میں سے ہر ایک کو جمع کرنا چاہتے ہیں۔ ایک بار اضافی بوزان کو محل کے اندر الپرسلان دے دیا گیا یہاں تک کہ سیہور کے ساتھ لطیفہ بازی کرتے ہوئے اسے شاہی گھر سے باہر نکال دیا۔ زیادہ سے زیادہ حصہ کے مقدس انسانوں نے درحقیقت محل کے اندر موجود ہر کمروں کو تلاش کیا اور اس پر ایک سنسنی خیز کوڈ کے ساتھ ایک کہانی کا نقاب پوش پایا۔ ڈائیوجینس نے بتایا کہ ترکوں نے اپنے ریکارڈ کی تجارت کی اور ہر فروغ دینے والے زمینی ماسکنگ دیکھنے کا جائزہ لینا شروع کیا۔ بوزان کے کاروبار میں، سیہور بڑھے ہوئے خاندان کے پاس گئی اور اپنے تمام رشتہ داروں کے حلقے کا حوالہ دیا کہ وہ شاہی گھر سے بہت دور رہیں۔ جب سیہور خیمے سے نکلنے کی طرف مڑی تو اس نے چپکے سے تھوڑا سا کاغذ زمین پر پھینک دیا۔
ڈائیوجینس نے ایک سپلائر پر تحقیق کی اور اس کے پاس موجود مختصر جائزے سے اکینے کی کال کا پتہ چلا۔ اس وقت، ڈائیوجینس اپنے کچھ مینیجرز کے ساتھ مناسب اکنائے کے پاس گیا۔ سلیمان سیہور سے ہونے والی آمدنی سے واقف ہے جس میں خون بہہ رہا ہے۔ اس طریقے سے، الپرسلان تمام جنگلی اور معروف جہاں شہزادے رہے ہیں، آسانی سے برتر ہے۔ جبکہ الپارسلان مزاح نگاروں کو قتل کرنے میں بدل گیا، بوزان نے سب کچھ دیکھا۔ بوزان نے کہا کہ اب اس نے میٹروپولیس کو لے جانے اور اپنے مدمقابلوں کو میٹروپولیس کے اندر موجود ہر علاقے میں بھیجنے کی پیش گوئی کی ہے۔ گراؤنڈ ماسکنگ پر سنسنی خیز پیغام کو دیکھتے ہوئے، اکینے نے دیکھا کہ الپاگٹ اب مردہ نہیں ہو گیا ہے۔
کاراکا اس کاغذ پر جو کچھ بن گیا تھا اس پر چلا گیا اور بوزان سے فوراً رابطہ کرنے چلا گیا۔ بوزان نے کہا کہ وہ سلیمان کو سلطان بنا سکتا ہے۔ جب بھی قراق اپنے رشتہ داروں کے حلقے میں واپس آتی ہے تو وہ سلیمان کو اجازت دیتی ہے کہ شہزادے اس کھلے دروازے کی تلاش میں ہیں اور مطمئن ہیں۔ سلیمان نے شاہی گھر کی تصدیق کی اور کہا کہ وہ بوزان کی مدد کرنے میں تبدیل ہو گیا ہے۔ سلیمان، اس وقت، بے توجہی سے سہور کے کمرے میں گیا اور اسے مشورہ دیا کہ وہ لائن پر موجود دعویداروں کو بیئرنگ بنائے۔

دیکھنے کے لیے یہاں کلک کریں۔

اس آرٹیکل کو شیئر کریں۔
ایک تبصرہ چھوڑیں

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

AllEscort