Language:

Search

ڈولی، ایک TikTok سنسنی، ٹیکس ڈیفالٹ ایمرجنسی کا سامنا کرتی ہے۔

  • Share this:
ڈولی، ایک TikTok سنسنی، ٹیکس ڈیفالٹ ایمرجنسی کا سامنا کرتی ہے۔

کراچی: نوشین سید، جسے ٹک ٹاک پر ڈولی کے نام سے جانا جاتا ہے، حال ہی میں کافی ٹیکس ڈیفالٹر ہونے کی وجہ سے جانچ پڑتال کی زد میں آئی ہے، جس نے 16 ملین روپے کا ٹیکس کا بقایا قرض جمع کر رکھا ہے۔

ٹیکس کی اس اہم ذمہ داری کو طے کرنے میں اس کی ناکامی کے جواب میں، پنجاب ریونیو اتھارٹی (PRA) نے اس کے بینک اکاؤنٹ کو منجمد کرکے فوری کارروائی کی ہے۔ TikTok پر اپنی بے پناہ مقبولیت کے باوجود، ڈولی اب اپنے اہم ٹیکس بقایا جات پر حکام کے ساتھ قانونی تنازعہ میں الجھی ہوئی ہے۔

حکومت کی جانب سے کام کرنے والی PRA نے نہ صرف اس کا اکاؤنٹ ضبط کر لیا ہے بلکہ 4.4 ملین روپے کی ابتدائی ادائیگی بھی کامیابی سے حاصل کر لی ہے، جو کہ واجب الادا ٹیکس کی رقم کی وصولی کی طرف پہلا قدم ہے۔

یہ نوٹ کرنا ضروری ہے کہ PRA نے واضح طور پر واضح کر دیا ہے کہ اس کے بینک اکاؤنٹ کو منجمد کرنا صرف شروعات ہے۔ باقی ٹیکس قرضوں کی واپسی کو یقینی بنانے کے لیے مزید اقدامات پر کام جاری ہے، جس میں ممکنہ جائیداد ضبط کرنا اور دیگر مالیاتی کھاتوں کو منجمد کرنا شامل ہو سکتا ہے۔

اتھارٹی ٹیکس کی تعمیل کو یقینی بنانے کے اپنے عزم میں اٹل ہے اور اس نے ان کوششوں کو آگے بڑھانے میں کوئی کسر نہیں چھوڑی ہے۔ جو چیز صورتحال کی سنگینی میں اضافہ کرتی ہے وہ یہ ہے کہ ڈولی کو ماضی میں اپنی ٹیکس کی ذمہ داری سے نمٹنے کے لیے متعدد نوٹس موصول ہوئے تھے۔ افسوس کے ساتھ، وہ مقررہ ادائیگیوں پر عمل کرنے میں مسلسل ناکام رہی، جس کے نتیجے میں اس کا اکاؤنٹ منجمد ہو گیا۔

ان پیشرفتوں کی روشنی میں، ڈولی نے اس معاملے پر خاموشی اختیار کرنے کا انتخاب کیا ہے، جس سے بہت سے لوگوں کو اس پیچیدہ اور مالی طور پر اہم مسئلے کے حتمی حل پر غور کرنے کے لیے چھوڑ دیا گیا ہے۔

مزید دلچسپ خبروں کے لیے urdumedia.pk وزٹ کریں۔

Tags:
Abu Bakar Khan

Abu Bakar Khan