Language:

Search

"فاسٹ اینڈ فیوریس" پیرس کے کلکٹر نے شائقین کو مشہور فلم کاروں میں سواری کا تجربہ کرنے کی دعوت دی۔

  • Share this:
"فاسٹ اینڈ فیوریس" پیرس کے کلکٹر نے شائقین کو مشہور فلم کاروں میں سواری کا تجربہ کرنے کی دعوت دی۔

پیرس سے 50 کلومیٹر جنوب میں واقع ایٹریچی میں واقع ایک کشادہ ہینگر میں، 39 سال کی عمر کے ایک سابق کار ڈیلر، فرانک گیلیگ نے فخر کے ساتھ اپنی 43 ونٹیج کاروں کا مجموعہ پیش کیا، جن میں سے سبھی یا تو معروف فلموں میں دکھائی دے چکی ہیں یا پھر احتیاط سے تیار کی گئی نقلیں ہیں۔

گیلیگ، جس نے 21 سال کی عمر میں اپنی کار جمع کرنے کا سفر شروع کیا تھا، اپنے قیمتی اثاثوں میں سے ایک کو 1970 کی دہائی کی زندہ بچ جانے والی دو شیورلیٹ شیویل ملیبس میں سے ایک سمجھتا ہے جسے 2011 کی ایکشن فلم "ڈرائیو" میں دکھایا گیا تھا، جسے ریان گوسلنگ نے چلایا تھا۔

اس نے وضاحت کی، "فلموں کو اکثر اسٹنٹ اور ممکنہ نقصان کی وجہ سے بیک اپ کے طور پر ایک سے زیادہ کاروں کی ضرورت ہوتی ہے۔ اس خاص معاملے میں، انہوں نے تین Chevelles کا استعمال کیا - ایک مکمل طور پر تباہ ہو گیا تھا، جس سے صرف دو وجود میں رہ گئے تھے: ایک یہاں اور دوسری ایک کی ملکیت اور چلائی گئی لاس اینجلس میں ریان گوسلنگ۔"

اگرچہ Chevelle کرایہ کے لیے دستیاب نہیں ہے، Galiegue کا وینچر، Movie Cars Central، ادائیگی کرنے والے زائرین کو 10 سے زیادہ ونٹیج کار ماڈلز میں سواریوں کا تجربہ کرنے کا منفرد موقع فراہم کرتا ہے، جو کہ بنیادی طور پر امریکی ساختہ ہیں، جنہوں نے سلور اسکرین پر اپنی جگہ بنائی ہے۔

اس نے اپنے نقطہ نظر کا اظہار کرتے ہوئے کہا، "میں ایک میوزیم جیسا کچھ بنانا چاہتا تھا، لیکن یہ ایک متحرک تجربہ ہونا چاہیے جہاں لوگ واقعی ان کاروں کو چلا سکیں، یا تو ہمارے احاطے پر یا کھلی سڑک پر۔"

کرایہ پر دستیاب کاروں میں ایک ڈیلورین بھی ہے جو 1985 کی کلاسک "بیک ٹو دی فیوچر" سے ٹائم ٹریولنگ مشین کو نقل کرنے کے لیے تبدیل کی گئی ہے۔

Galiegue کے متاثر کن ذخیرے میں دو Batmobiles بھی شامل ہیں، بشمول ٹم برٹن کی 1989 کی "Batman" فلم میں دکھائے گئے ایک کی نقل، "Starsky & Hutch" سیریز سے Ford Gran Torino، اور Iconic Magnum's Ferrari 398 GTS۔ وہ "فاسٹ اینڈ فیوریس" فرنچائز سے 12 کاروں کی ملکیت کا دعویٰ کرتا ہے، جس میں آٹھ اصل گاڑیاں ہیں۔ مزید برآں، میوزیم تین نئے اضافے متعارف کرانے کے لیے تیار ہے، جس میں 1987 کی فلم "RoboCop" سے ایک شامل ہے۔

Tayyaba Dua

Tayyaba Dua