Language:

Search

10 سال پرانا فیشن متاثر کنندہ پیش کر رہا ہے جس کے 1.5 ملین فالوورز اور ڈیزائنر کپڑوں کا قابل رشک مجموعہ ہے۔

  • Share this:
10 سال پرانا فیشن متاثر کنندہ پیش کر رہا ہے جس کے 1.5 ملین فالوورز اور ڈیزائنر کپڑوں کا قابل رشک مجموعہ ہے۔

Taylen نے حالیہ بالمین شو میں شاندار داخلہ لیا، جو پیرس فیشن ویک کے دوران سب سے زیادہ پسندیدہ دعوتوں میں سے ایک تھا۔ اس نے مشہور فرانسیسی لیبل سے ایک شاندار سفید جیکٹ اور اسکرٹ کا جوڑا پہنایا، جس میں سیاہ جوتے اور کارل لیگرفیلڈ کے ایک بیگ کے ساتھ جوڑا تھا، جو اس کے پیارے ونٹیج فریمز کے چشمے سے مکمل تھا۔ ہمیشہ کی طرح، اس کا کیمرہ مین اس کی ہر حرکت کو پکڑتے ہوئے پیچھے چلا گیا۔ محتاط فاصلہ برقرار رکھنا اس کا "باڈی گارڈ" تھا، جو اس کے والد نے بغیر کسی رکاوٹ کے پورا کیا۔

taylen1696309376-0

"مجھے فیشن کا گہرا جنون ہے، اور میں نئے لوگوں سے ملنے اور ان کے نقطہ نظر کو دریافت کرنے کے موقع سے لطف اندوز ہوتی ہوں،" اس نے کام پر جانے کے لیے اپنا مائیکروفون نکالنے سے پہلے AFP کے ساتھ شیئر کیا۔ Taylen، جو میامی میں رہتی ہے، نے DJ Khaled، popstar Kali Uchis، امریکی فٹ بال اسٹار پیٹرک Mahomes جیسی قابل ذکر شخصیات کے ساتھ ساتھ متعدد ماڈلز، ڈیزائنرز، اور ساتھی فیشن کے شوقین افراد کے انٹرویوز کیے ہیں۔

وہ عملی طور پر ریڈ کارپٹس پر ایک تجربہ کار موجودگی بن چکی ہے، جس میں ایم ٹی وی میوزک ایوارڈز سے لے کر سپر باؤل تک کے ایونٹس شامل ہیں۔ وہ نیو یارک اور میامی فیشن ویکز میں ایک باقاعدہ فکسچر ہے اور پچھلے دو ہفتوں کے دوران پورے میلان اور پیرس میں دیکھی گئی ہے۔ اپنے تجربات کی عکاسی کرتے ہوئے، اس نے کہا، "میں حقیقی طور پر اپنے خاندان اور میامی کو بہت یاد کرتی ہوں۔ لیکن مجھے یہ تسلیم کرنا چاہیے، مجھے یہاں کے کھانوں کا کافی شوق پیدا ہوا ہے۔"

BlfiCuMMKsa8rA6JdPQGNr


اثر و رسوخ رکھنے والے فیشن انڈسٹری کے پسندیدہ میڈیم کے طور پر ابھرے ہیں، جو عوام کے لیے براہ راست راستے کے طور پر کام کر رہے ہیں اور نمائش کے لیے مصنوعات کے تبادلے کے لیے کھلے ہیں - عمر کے ساتھ کوئی رکاوٹ نہیں ہے۔

ٹیلن کے والد جوش بگس نے اپنی بیٹی کے کل وقتی اسسٹنٹ کے طور پر کام کرنے کے لیے میامی میں تعمیراتی ٹھیکیدار کے طور پر اپنے کردار کو بڑی حد تک الگ کر دیا ہے۔ انہوں نے اے ایف پی سے بات کرتے ہوئے کہا، "میں اس کے ساتھ ہر جگہ جاتا ہوں جہاں وہ جاتی ہے؛ میں ہمیشہ اس کے ساتھ ہوں۔" جب ان سے پوچھا گیا کہ کیا ان کی بیٹی کا کاروبار بن گیا ہے، تو اس نے جواب دیا، "لوگ اسے کیمرے کی عینک سے دیکھ سکتے ہیں... لیکن حقیقت میں، وہ سب سے پہلے اور سب سے اہم بچہ ہے۔"

'کوئی تحفظات نہیں'

ٹیلن کا ماڈلنگ میں سفر 18 ماہ کی عمر میں شروع ہوا جب اس کی فیشن سے محبت کرنے والی والدہ، کولمبیا سے تعلق رکھنے والی ایک تارک وطن جو 13 سال کی عمر میں امریکہ پہنچی تھیں، نے سوشل میڈیا پر ان کی تصاویر پوسٹ کیں، جن پر ایک اشتہاری ایجنسی نے نوٹس لیا۔

https___prod.static9.net.au___media_network_images_2019_02_15_13_44_taylen-biggs-1

وہ فی الحال اپنی بیٹی کے سوشل میڈیا پروفائلز کا انتظام کرتی ہے اور ٹیلن کے ساتھ ساتھ اپنے بھائی اور بہن کی ہوم اسکولنگ کی نگرانی کرتی ہے۔ "تعلیم ہمارے لیے انتہائی اہمیت کی حامل ہے؛ یہ ہماری اولین ترجیح ہے،" اس کے والد نے زور دیا۔ انہوں نے موسم گرما میں اس بات کو یقینی بنانے کے لیے اضافی کوشش کی کہ ٹیلن ستمبر میں میلان اور پیرس میں لگاتار فیشن ہفتوں کے دوران ایک طویل وقفے سے لطف اندوز ہو سکیں۔

ٹیلن کے والد، جو فیشن کی صنعت میں بہت کم دلچسپی رکھنے کا اعتراف کرتے ہیں، اس بات پر زور دیتے ہیں کہ اگر ان کی بیٹی کبھی عدم دلچسپی کا شکار ہو جاتی ہے تو اس پر جاری رکھنے کے لیے کوئی دباؤ نہیں ہے۔ "اگر وہ کوئی تبدیلی کرنے اور ایک مختلف کیریئر بنانے کا فیصلہ کرتی ہے، تو یہ مکمل طور پر اس کی پسند ہے،" انہوں نے کہا۔ "ہم فیشن کی دنیا سے بغیر کسی تحفظات کے دور ہو جائیں گے۔ اس میں کوئی شک نہیں ہے۔"

fcffd9675d3befb4a35c345b880e81cb

تاہم، ٹیلن اپنے کردار سے لطف اندوز ہوتی نظر آتی ہیں۔ "میں تقریبا کسی کے ساتھ مل سکتی ہوں،" اس نے ریمارکس دیئے۔ "میں خاص طور پر بچوں کے ساتھ اچھا ہوں؛ میں انہیں بالکل پسند کرتا ہوں! اور مجھے بڑوں کے ساتھ بات چیت کرنے میں حقیقی طور پر لطف آتا ہے - وہ میرے اعصاب پر بھی نہیں اترتے۔"


 

Tayyaba Dua

Tayyaba Dua