Language:

Search

صدف کنول کے انداز میں سالوں کی تبدیلی

  • Share this:
صدف کنول کے انداز میں سالوں کی تبدیلی

صدف کنول کسی تعارف کی محتاج نہیں، خاص طور پر پچھلے کچھ مہینوں سے خبروں میں ان کی مسلسل موجودگی کے پیش نظر۔ اگرچہ وہ پہلے سے ہی ایک معروف ماڈل تھیں، لیکن شہروز سبزواری کے ساتھ ان کی شادی نے انہیں توجہ کا مرکز بنا دیا، جس سے وہ گھریلو نام بن گئیں۔ تاہم، اسے حاصل ہونے والی تمام توجہ مثبت نہیں تھی۔ حیران کن شادی کے علاوہ، شادی کے بارے میں صدف کے تبصروں نے بھی میڈیا اور عوام کی خاصی توجہ حاصل کی۔ اپنے بے باک بیانات کے لیے مشہور، صدف نے اس پورے عرصے میں اپنی مضبوط شخصیت کا مظاہرہ کیا، کبھی بھی گپ شپ کو متاثر نہیں ہونے دیا۔

حال ہی میں صدف نے اپنے پہلے بچے کو خوش آمدید کہا، اور یہ دیکھنا باقی ہے کہ آیا وہ پہلے کی طرح فعال طور پر کام پر واپس آئیں گی۔

بہت سے لوگ نہیں جانتے ہوں گے کہ صدف نے مس ویت مقابلے کے ذریعے انڈسٹری میں قدم رکھا۔ بہت سے نوجوان ماڈلز کی طرح، اس نے اپنے فیشن کے احساس اور انداز کو بہتر بنانے کے لیے سخت محنت کی۔ آج صدف کو فیشن ایبل اور اسٹائلش خواتین کی مشہور شخصیات میں سے ایک کے طور پر پہچانا جاتا ہے۔ یہاں ایک نظر ہے کہ اس کا انداز سالوں میں کیسے تیار ہوا ہے۔

Sadaf Kanwal Style Transformation Over The Years

پوزنگ گیم - پھر بمقابلہ اب

ماڈلنگ میں پوزنگ ایک اہم مہارت ہے۔ ماڈل کی کشش سے قطع نظر، صحیح تاثرات بیان کرنے کی صلاحیت کے بغیر، وہ چوٹی تک پہنچنے کے لیے جدوجہد کریں گے۔ صدف کنول نے بلاشبہ گزشتہ برسوں کے دوران اپنی پوزنگ کی مہارت کو مکمل کیا ہے۔ تاہم، وہ ہمیشہ اس میں فطری نہیں تھی، جیسا کہ ان کولیجز سے ظاہر ہے۔ بائیں طرف، ہم صدف کی ایک تصویر دیکھتے ہیں جب وہ پہلی بار انڈسٹری میں آئی تھی۔ یہ واضح ہے کہ وہ ابھی تک نہیں جانتی تھی کہ صحیح اظہار کیسے کیا جائے، یہاں تک کہ ایک بنیادی سیلفی کے لیے بھی۔ صدف اب بھی سیلفی لینا پسند کرتی ہے، لیکن اب وہ جس طرح سے کیمرے کا سامنا کرتی ہے، یہاں تک کہ ایک آرام دہ شاٹ کے لیے بھی، بالکل مختلف ہے۔ ان دو تصویروں کے درمیان فرق کیمرے کے سامنے آرام دہ ہونے اور اظہار کے فن میں مہارت حاصل کرنے کی اہمیت کو اجاگر کرتا ہے۔

Sadaf Kanwal Style Transformation Over The Years

ابرو، رنگت، اور میک اپ

صدف کنول کے انداز میں تبدیلی واضح طور پر ظاہر کرتی ہے کہ بھنوؤں کی صحیح شکل اور موٹائی کسی کی ظاہری شکل کو نمایاں طور پر نکھار سکتی ہے۔ مزید برآں، صدف نے اپنے میک اپ کے انداز کو مکمل طور پر بدل دیا ہے۔ اس کے پہلے میک اپ کے انداز اور حالیہ کے درمیان نمایاں فرق ہے۔ پہلے، اس کی بھنویں پتلی تھیں، لیکن اب وہ قدرتی طور پر موٹی اور شکل والی ہیں۔ درحقیقت، صدف کی بھنویں نے حال ہی میں اس کے چہرے پر نمایاں طور پر کھڑے ہونے کی وجہ سے توجہ حاصل کی ہے۔ اس کا موجودہ میک اپ اسٹائل بہت نرم اور اچھی طرح سے ملا ہوا ہے، جس نے اس کی مجموعی شکل میں کافی فرق کیا ہے۔

Sadaf Kanwal Style Transformation Over The Years

ہلکے رنگ کے لینز نے صدف کو کافی نرم شکل دی ہے۔ اس کی پہلے اور بعد کی تصاویر یہ ظاہر کرتی ہیں کہ جب میک اپ کی بات آتی ہے تو کم زیادہ ہوتا ہے۔ اس کے بالوں کے رنگ میں تبدیلی بھی اس کے پچھلے سیاہ بالوں سے بہتر ہے، اس کے موجودہ قدرتی اور وضع دار انداز کو بڑھا رہی ہے۔

Sadaf Kanwal Style Transformation Over The Years

گزشتہ برسوں کے دوران فوٹوگرافی میں بہتری آئی ہے، اور متعدد فلٹرز اب خامیوں کو چھپاتے ہیں۔ آج، زیادہ تر مشہور شخصیات کا مقصد قدرتی نظر آنے والی لیکن بے عیب تصویروں کا ہے۔ تاہم، صدف کی پہلے اور بعد کی تصاویر ظاہر کرتی ہیں کہ اس کی بے عیب جلد اور رنگت صرف فلٹرز کا نتیجہ نہیں ہے۔ مشہور شخصیات کے لیے یہ عام بات ہے کہ وہ اپنی جلد کی رنگت کو مزید نکھارنے اور چمکدار بنانے کے لیے وائٹننگ انجیکشن لگاتے ہیں۔ ایسا لگتا ہے کہ صدف نے بھی یہ علاج کروایا ہے، جس سے اس کی رنگت میں اضافہ ہوا ہے۔

کامل مسکراہٹ کے پیچھے راز

صدف کنول کے پاس دانتوں کا بہترین سیٹ ہے، جس کی وجہ سے اس کی مسکراہٹ ان کی سب سے قیمتی خصوصیات میں سے ایک ہے۔ اس کے کیریئر کی ابتدائی تصاویر سے پتہ چلتا ہے کہ اس کی مسکراہٹ ہمیشہ اتنی بہترین نہیں تھی۔ اس نے اپنی اب چمکیلی مسکراہٹ حاصل کرنے کے لیے پیشہ ورانہ مدد طلب کی۔ اس سے پہلے اور بعد کی تصاویر میں فرق حیران کن ہے۔ جس ماہر نے صدف کو اس کی مسکراہٹ کا میک اوور دیا اس نے ایک بہترین کام کیا، جس نے اسے اعتماد سے مسکرانے کی اجازت دی، یہ جانتے ہوئے کہ اس کی مسکراہٹ پرکشش ہے۔

Sadaf Kanwal Style Transformation Over The Years

صدف کنول کے ہونٹ ہمیشہ بھرے ہوتے تھے، لیکن ان کی شکل اور لچک کو بڑھانے کے لیے انہیں ہونٹوں کے فلرز ضرور ملے۔ اس تبدیلی نے اس کی مسکراہٹ کی مکمل تبدیلی میں بھی حصہ ڈالا ہے۔ پہلے، وہ اپنے ہونٹوں کو اوور لائن کرتی تھی، لیکن اب وہ ہونٹوں کے رنگوں کا انتخاب کرتی ہے جو قدرتی طور پر اس کے ہونٹوں کو تیز کرتے ہیں، کیونکہ فلرز نے بہترین کام کیا ہے۔

Sadaf Kanwal Style Transformation Over The Years

یہ کہنا محفوظ ہے کہ صدف کنول نے گزشتہ برسوں میں جدید فیشن اور کاسمیٹک طریقہ کار کو اپنایا ہے، اور کامیابی کے ساتھ اپنی ظاہری شکل کو بہتر بنایا ہے۔ طریقہ کار سے گزرنے کے باوجود، وہ قدرتی شکل کو برقرار رکھتی ہے اور پلاسٹک نہیں دکھائی دیتی ہے۔ اس کے انداز کا ارتقاء خوبصورتی اور خوبصورتی کی عکاسی کرتا ہے۔ صدف کی تبدیلی وقت کے ساتھ ساتھ اپنی ظاہری شکل کو بہتر بنانے کے لیے اس کی لگن کو ظاہر کرتی ہے۔ اگرچہ فیشن انڈسٹری کا حصہ بننے نے اسے متاثر کیا ہو گا، یہ بالآخر اس کی اپنی کوشش اور سیکھنے کی وجہ سے ہے جس نے اسے آج کی سب سے زیادہ سجیلا خواتین مشہور شخصیات میں سے ایک بننے پر مجبور کیا ہے۔

 

Abu Bakar Khan

Abu Bakar Khan