Language:

Search

"دی پنک شرٹ" نے مجھے میری توقعات سے زیادہ دھکیل دیا: سجل علی وہاج علی کے ساتھ شو میں اپنے کردار پر۔

  • Share this:
"دی پنک شرٹ" نے مجھے میری توقعات سے زیادہ دھکیل دیا: سجل علی وہاج علی کے ساتھ شو میں اپنے کردار پر۔

"گلابی شرٹ نے مجھے ان طریقوں سے چیلنج کیا جس کا میں نے کبھی تصور بھی نہیں کیا تھا، انسانی روابط کی پیچیدگیوں کو گہرائی میں تلاش کرتے ہوئے"، علی نے اظہار کیا، جبکہ علی، جو "تیرے بن" میں اپنے کردار کے لیے مشہور ہیں، نے مزید کہا، "'دی میں انسانی رشتوں کی پیچیدگیوں کی تصویر کشی کی۔ پنک شرٹ ایک قابل ذکر چیلنج رہا ہے، اور اسکرپٹ نے جذبات اور کمزوریوں کی کھوج کا مطالبہ کیا جس نے مجھے بطور اداکار دھکیل دیا۔"

Zee5 کی پروڈیوسر اور رائٹر شیلجا کیجریوال نے پہلے اپنے انسٹاگرام اکاؤنٹ پر اس جوڑی کی تصاویر کے ساتھ پروجیکٹ کو چھیڑا تھا۔ ایک تصویر میں اداکار مکئی سے لطف اندوز ہوتے ہوئے سوچوں میں مگن تھے اور آنے والی دلچسپ خبروں کا اشارہ دے رہے تھے۔ سجل علی نے فائر ایموجی کے ساتھ پوسٹ کا جواب دیا۔

شیلجا نے نامور پاکستانی اسکرین رائٹر اور ڈائریکٹر بی گل کو بھی اس شو میں شامل ہونے کا مشورہ دیتے ہوئے پوسٹ میں ٹیگ کیا۔ اس نے شو کے عنوان "دی پنک شرٹ" کو ظاہر کرنے والے ہیش ٹیگ کے ساتھ اپنے کیپشن کا اختتام کیا۔

ایک اور انسٹاگرام اسٹوریز پوسٹ میں، شیلجا نے سجل علی اور وہاج علی کی ایک تصویر شیئر کی ہے جب وہ گھاس پر بیٹھے ہوئے سنجیدہ بحث میں مصروف ہیں، اس کیپشن کے ساتھ، "[سجل علی] اور [وہاج علی] بحث کر رہے ہیں! خبر کب شیئر کرنی ہے!"

کہانی

شو کے خلاصے کے مطابق، "اپنے سخت شوہر، سمیر کی پریشان کن یادوں سے بچنے کی کوشش میں، صوفیہ ایک تنہا مشن پر چل پڑتی ہے۔ اپنی تلاش کے دوران، وہ ایک نوجوان تاجر، عمر کے ساتھ راستہ عبور کرتی ہے، جو اس کی طرح، کوشش کر رہا ہے۔ ایک حد سے زیادہ باضمیر منگیتر سارہ سے بچنے کے لیے۔"

پلاٹ میں مزید وضاحت کی گئی ہے، "تاہم، ان کا غیر متوقع لیکن مکمل طور پر ناپسندیدہ تعلق اس وقت متاثر ہوا جب صوفیہ کی ساس، نیلم ملک، برسوں کی جدائی کے بعد غیر متوقع طور پر دوبارہ منظرعام پر آتی ہیں۔ اس کا دعویٰ ہے کہ آخر کار وہ اپنے بیٹے کے چنے ہوئے شریک حیات سے ملنا ہے۔ صوفیہ کے ادھیڑ عمر پڑوسی ٹی ایس نے اپنے رومانوی اشاروں سے نیلم ملک کی زیادہ تر توجہ کامیابی کے ساتھ مبذول کر لی، نیلم اپنے بیٹے اور بہو کے درمیان صلح کرنے کی کوششوں میں لگی رہتی ہے۔ صوفیہ کے لیے زندگی ایک چیلنج بن جاتی ہے کیونکہ اسے اب ایک نئے، ہم آہنگ میں سے انتخاب کرنا چاہیے۔ ساتھی اور ساس نے اپنے رشتے کو ٹھیک کرنے کا عزم کیا۔"

کہانی مسلسل واقعات کے ایک سلسلے کی نقاب کشائی کرتی ہے جو اس ڈرامے میں انتہائی غیر متوقع انداز میں رشتوں، پیچیدگیوں، اور بانڈز کی تبدیلی کی گہرے لیکن مزاحیہ حرکیات کو تلاش کرتی ہے۔

Tayyaba Dua

Tayyaba Dua